Terms and Conditions

  • Prices exclude installation and operation fees.
  • In case this invoice is not settled it will be considered as a bill payable at site.
  • Warranty does not include misuse or power supply problems
  • Warranty will be void if item(s) is tampered or damaged
  • Two years warranty on parts, Toner, ink and accessories are not occurred in warranty
  • The warranty does not cover customer’s mistakes or misuse of the system whether intentional or otherwise
  • The Customer has the right to replace or return the goods within 48 Hours (Two Days) with condition of non-opening and not used.
  • The warranty does not apply in case the customer tries to tamper the guaranteed system outside Softland workshop
  • Parts covered by the warranty in the absence of an alternative of same type, the customer is entitled to take the replacement parts by the payment of price difference. If found and when the customer does not accept the replacement of the item for non-availability is governed by the policy of the shop complying with the regulations of Ministry of Commerce.
  • The warranty will not be applicable if the original invoice is lost.
  • Softland Is not responsible for any lost of data that occur due to service and maintenance of hard drive.
  • No Warranty can be claimed unless the Original Packing (BOX) & Accessories are submitted.
  • The warranty does not include computer cases
  • Warranty for (SAMSUNG,ACER,IBM, CANON,LG,TOSHIBA,HP,COMPAQ) from the Dealer’s Service Center.
  • الأسعار لا تشمل رسوم التركيب والتشغيل.
  • في حالة عدم تسوية هذه الفاتورة ، سيتم اعتبارها فاتورة مستحقة الدفع في الموقع.
  • لضمان لا يشمل سوء استخدام أو مشاكل امدادات الطاقة
  • سوف يكون الضمان باطلا إذا تم العبث أو تلف السلعة
  • ضمان سنتين على الأجزاء ، لا يتم تضمين الحبر والحبر والاكسسوارات في الضمان
  • الضمان لا يغطي أخطاء العميل أو سوء استخدام النظام سواء كان مقصودًا أو غير ذلك
  • لا يسري الضمان في حالة محاولة العميل عبث النظام المضمون خارج ورشة عمل Softland
  • لن يكون الضمان ساريًا في حالة فقد الفاتورة الأصلية.
  • يحق للعميل استبدال أو إرجاع البضاعة خلال 48 ساعة (يومين) بشرط عدم الفتح وعدم الاستخدام.
  • Softland ليست مسؤولة عن أي فقدان للبيانات التي تحدث بسبب الخدمة وصيانة القرص الصلب
    الضمان لا يشمل صناديق الكمبيوترات 
  • الأجزاء التي يغطيها الضمان في حالة عدم وجود بديل من نفس النوع يحق للعميل الحصول على قطع غيار بديلة  بعد دفع فرق السعر في حالة العثور عليها وعندما لا يقبل العميل استبدال السلعة لعدم توفرها يخضع لسياسة المتجر المتوافقة مع لوائح وزارة التجارة.
  • لا يمكن المطالبة بأي ضمان ما لم يتم تقديم التعبئة الأصلية (BOX) والملحقات.
  • الضمان لـ (SAMSUNG ، ACER ، IBM ، CANON ، LG ، TOSHIBA ، HP ، COMPAQ) من مركز خدمة الوكيل
  •